اکسیژن ساز ، بای پپ ، سی پپ

انواع اکسیژن ساز

دستگاه اکسیژن ساز از جمله تجهیزات پزشکی فوق‌العاده اثرگذار در روند درمان و کاهش اثرات بیماری‌های مزمن ریوی است. این دستگاه با تولید اکسیژن خالص و انتقال مستقیم آن به دستگاه تنفسی بیمار سبب افزایش اکسیژن خون شده و از مرگ بافت‌ها و اندام‌های حیاتی بدن جلوگیری می‌کند. انواع اکسیژن ساز متنوع و کاربردی است.

دستگاه اکسیژن ساز چیست؟

زمانیکه بیمار از طریق دستگاه اکسیژن ساز تنفس انجام می‌دهد، دیگر نیتروژن موجود در هوا را استنشاق نمی‌کند. خلوص اکسیژن حاصل از دستگاه اکسیژن بین 3 تا 5 برابر بیشتر از اکسیژن موجود در هوایی است که ما تنفس می‌کنیم و به همین علت است که برای بیماران تنفسی اکسیژن تراپی تجویز می‌شود.

انواع اکسیژن‌ ساز ها در تنوع مختلف، با ظرفیت تولید اکسیژن متفاوت و با قابلیت‌های متنوع تولید می‌شوند. به همین علت شما برای خرید دستگاه اکسیژن ساز و انتخاب مدل آن باید حتماً تجویز پزشک را در نظر بگیرید. بعنوان مثال اکسیژن سازی که 2 لیتر در دقیقه اکسیژن تولید می‌کند برای بیماری که نیاز به 5 لیتر اکسیژن خالص در دقیقه دارد مناسب نیست.

کاربردهای دستگاه اکسیژن ساز

  • بهبود تنفس بیمار و کاهش تنش‌های تنفسی
  • کاهش عوارض تنفسی ناشی از آسم و ذات‌الریه
  • افزایش سطح اکسیژن خون و جلوگیری از مرگ اندام‌های حیاتی
  • برگرداندن هوشیاری بیمار به کمک انواع اکسیژن‌ ساز
  • کاهش محدودیت حرکتی بیمار با استفاده از اکسیژن سازهای پرتابل و کیفی
  • بهمراه داشتن اکسیژن ساز حتی در سفر هوایی
  • بهرمندی از دستگاه کمک تنفسی حتی در صورت نبود برق
مزیت‌های استفاده از دستگاه اکسیژن ساز
  • بهبود وضعیت تنفسی بیمار
  • افزایش کیفیت خواب بیمار بستری در منزل و بیمارستان
  • افزایش هوشیاری ذهنی
  • بهبود وضعیت پوست (استفاده از انواع اکسیژن‌ ساز خانگی)
  • برطرف کردن احساس کسالت و بی‌حالی و افزایش قدرت بدنی بیمار

انواع اکسیژن ساز

انواع اکسیژن‌ ساز در انواع اکسیژن ساز پرتابل و ثابت با مصارف گوناگون تولید و عرضه می‌شوند. شما می‌توانید با توجه به مصرف خانگی و بیمارستانی نسبت به خرید دستگاه اکسیژن ساز اقدام کنید. توصیه می‌کنیم پیش از خرید محصول با انواع اکسیژن ساز ها و برندهای معروفی که در بازار تجهیزات پزشکی عرضه می‌شوند آشنا شوید.

 

دستگاه اکسیژن ساز

 

اکسیژن ساز ایرانی

در شرایط فعلی بازار تجهیزات پزشکی که نوسانات شدیدی را تجربه می‌کند. و قیمت تجهیزات پزشکی هر روز افزایش پیدا می‌کنند، خرید از برندهای ایرانی بسیار مقرون بصرفه تر است. در میان برندهای ایرانی نیز انواع اکسیژن‌ ساز خوبی تولید می‌کنند که رقیب برندهای خارجی شناخته می‌شوند. اکسیژن ساز اکساز ، اکسیژن ساز سوشیا و اکسیژن پلاس از جمله برندهای معروف ایرانی هستند که تولیداتشان توسط آزطب نیز عرضه می‌شود.

اکسیژن ساز خارجی

انواع اکسیژن‌ ساز خارجی از جمله پرفروش‌ترین تجهیزات پزشکی بشمار می‌روند. از آنجایی که اکسیژن ساز خارجی عمدتاً توسط برندهای بسیار معروف تولید می‌شوند، بیشتر بیمارستان‌ها و مصرف کنندگان خانگی ترجیح می‌دهند از این برندها خرید اکسیژن ساز انجام دهند. از جمله برندهای خارجی معروفی که محصولات اکسیژن ساز آن‌ها توسط آزطب عرضه می‌شود می‌توان به اکسیژن ساز زنیت مد ، اکسیژن ساز فیلیپس ، اکسیژن ساز دویل بیس ، اکسیژن ساز هایکونب و اکسیژن ساز نایدک اشاره نمود.

دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی

انواع اکسیژن‌ ساز بیمارستانی یکی از تجهیزات حیاتی و مهم بیمارستان‌ها بشمار می‌رود. این محصول با تغلیظ اکسیژن موجود در هوا و فیلتر کردن آن به کاهش تنش‌های تنفسی بیمار درگیر به اختلالات تنفسی کمک می‌کند. هوای تنفسی حاصل از این دستگاه فاقد نیتروژن است و بیمار اکسیژن خالص را تنفس می‌کند.

دستگاه‌های اکسیژن ساز بیمارستانی در مقایسه با نوع خانگی پیچیده‌تر هستند و قدرت بیشتری دارند. معمولاً از این دستگاه برای موارد درمانی مختلفی همچون کاهش تنش‌های ناشی از آسم، برطرف کردن انسداد ریوی، کاهش عوارض ناشی از بیماری قلبی عروقی و سایر بیماری‌های تنفسی استفاده می‌کنند.

دستگاه اکسیژن ساز خانگی

انواع اکسیژن‌ ساز خانگی برای مراقبت تنفسی و اکسیژن تراپی بیمارانی که در منزل بستری هستند مناسب است. از اکسیژن ساز خانگی می‌توانید برای اکسیژن درمانی بیمارانی که از انسداد ریه، آسم، مشکلات حاد ریوی، پونومی، عارضه قلبی و آمفیزم رنج میبرند استفاده کنید. خوب است بدانید که اکسیژن سازهای خانگی در بعضی از مدل‌ها برای رفع خستگی روزانه و افزایش زیبایی پوست نیز مناسب هستند.

دستگاه اکسیژن ساز پرتابل

دستگاه اکسیژن ساز پرتابل یکی از انواع اکسیژن ساز است که فوق‌العاده فروش بالایی دارد. حمل اکسیژن سازهای بیمارستانی و خانگی بزرگ که ظرفیت تولید اکسیژن بالایی دارند چندان راحت نیست، به همین دلیل برندهای معروف محصولات اکسیژن ساز خود را با ساختاری ویژه تولید می‌کنند که قابلیت حمل داشته باشند.

برخی از اکسیژن سازهای پرتابل را می‌توانید به راحتی مانند چمدان روی زمین حمل کنید، چرا که دارای چرخ هستند. گروه دیگری از اکسیژن سازها ابعاد کوچکی دارند اما دارای کیف حمل هستند و می‌توانید بصورت دستی آن‌ها را حمل کنید. مزیت بزرگ اکسیژن ساز پرتابل این است که می‌توانید آن را در هرجایی که بیمار استراحت می‌کند قرار دهید.

بهترین اکسیژن سازهای ایرانی و خارجی

توصیه می‌کنیم در خرید این محصول عجله نکنید. ضمن دقت به تجویز پزشک درمورد نیاز بیمار به اکسیژن تراپی از طریق مرجع معتبر. اقدام به بررسی محصولات اکسیژن ساز چند برند معروف نمایید و سپس خرید انجام دهید. توصیه می‌کنیم برای خرید انواع اکسیژن ساز از محصولات متنوعی که از برندهای معروف در آزطب عرضه می‌شوند نیز دیدن کنید.

اکسیژن ساز اکسیژن پلاس

اگر بخواهید اکسیژن ساز از برند ایرانی تهیه کنید، مسلماً یکی از پیشنهادهای آزطب به شما اکسیژن پلاس خواهد بود. این محصول قابلیت تولید 0.5 تا 5 لیتر اکسیژن در هر دقیقه را دارد. این اکسیژن ساز قابلیت کارکرد با برق 220 ولت را دارد، بسیار سبک است و قابل جابجایی دارد و درضمن بعنوان یک اکسیژن ساز خانگی کم صدا محبوبیت زیادی دارد.

اکسیژن ساز زنیت مد

اکسیژن ساز زنیت مد یکی از بهترین محصولات خارجی است که توسط آزطب عرضه می‌شود. اکسیژن سازهای زنیت مد تولید برند مشهور زنیت مد چین هستند و از تکنولوژی پیشرفته برخوردار هستند. یکی از انواع اکسیژن ساز بسیار پیشرفته زنیت مد مدل OC-E100 است. این محصول مجهز به سیستم ریموت، زمان سنج و آلارم است. بسیار کم صداست و چون توانایی تولید 10 لیتر اکسیژن در هر دقیقه را دارد برای مصرف بیمارستانی و خانگی کاملاً مناسب است.

اکسیژن ساز سوشیا

سوشیا برند ایرانی است که به صورت تخصصی در زمینه تولید تجهیزات پزشکی کمک تنفسی فعالیت می‌کند. از محصولات پرطرفدار سوشیا می‌توان به اکسیژن ساز 5 لیتری آن اشاره کرد. این اکسیژن ساز برای بیماران درگیر به بیمارهایی مزمن ریوی که در منزل و بیمارستان بستری هستند مناسب است. این محصول مجهز به سیستم سنجش خلوص اکسیژن است و بسیار کم صداست.

اکسیژن ساز
بهترین اکسیژن ساز

اکسیژن ساز نایدک

نایدک از جمله برندهای مشهور آمریکایی در تولید انواع اکسیژن ساز است . که در زمینه تولید تجهیزات پزشکی بخصوص دستگاه اکسیژن ساز در بازار تجهیزات پزشکی بازار خاص خود را دارد. از برند نایدک چند اکسیژن ساز فوق‌العاده باکیفیت تولید می‌شود که از میانشان می‌توان به اکسیژن ساز نایدک 8 لیتری و نایدک Nuvo 5 لیتری اشاره نمود.

اکسیژن ساز اکساز

اگر بدنبال محصول اکسیژن ساز ایرانی باکیفیت و استاندارد هستید که مقرون بصرفه نیز باشد، آزطب به شما اکسیژن ساز اکساز را پیشنهاد می‌کند. از برند اکساز اکسیژن ساز 5 لیتری آن فروش بالایی دارد. این محصول اکسیژن با خلوص 95 درصد تولید می‌کند. بسیار کم مصرف است و مجهز به سیستم سنجش خلوص اکسیژن نیز هست.

اکسیژن ساز فیلیپس

فیلیپس آمریکا در زمینه تولید انواع اکسیژن ساز بصورت تخصصی فعالیت می‌کند. و تاکنون محصولات بسیار خوبی ارائه داده است. اگر بخواهید یک اکسیژن ساز با عمر طولانی و عملکرد دقیق خریداری کنید اکسیژن ساز  Philips Ever Flo را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این محصول مناسب برای بیماران با نیاز اکسیژن تراپی 0.5 تا 5 لیتر در دقیقه است. بسیار کم مصرف است و خلوص اکسیژن حاصل از آن 96 درصد است.

اکسیژن ساز هایکونب

اکسیژن ساز هایکونب محصول کشور ترکیه است. این برند یکی از معروف‌ترین تولید کننده‌های اکسیژن ساز بشمار می‌رود و محصولات باکیفیت و استاندارد زیادی تاکنون عرضه کرده است. محصول اکسیژن ساز 5 لیتری هایکونب یکی از بهترین اکسیژن سازهای خانگی و بیمارستانی است که می‌توانید تهیه کنید. این محصول مجهز به نمایشگر است و کوچکترین صدایی حین اکسیژن سازی از خود تولید نمی‌کند.

اکسیژن ساز دویل بیس

دویل بیس دیگر برند آمریکایی معروفیست که انواع اکسیژن ساز آن را آزطب عرضه می‌کند. از این برند در محصول اکسیژن ساز 5 لیتری و 10 لیتری عرضه می‌شود. که هر یک می‌توانند نیازهای تنفسی بیمار درگیر به اختلالات تنفسی را برطرف کنند. اکسیژن سازهای تولید برند دویل بیس فوق‌العاده بادوام و کم مصرف هستند. و اکسیژن با خلوص بیش از 96 درصد تولید می‌کنند.

شما می‌توانید برای خرید انواع اکسیژن ساز و انتخاب درست محصول به وبسایت فروشگاه تجهیزات پزشکی آزطب مراجعه کنید و اطلاعات بیشتری در خصوص محصولات اکسیژن ساز عرضه شده توسط این فروشگاه کسب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لیست علاقه مندی ها 0