اکسیژن ساز ، بای پپ ، سی پپ

اکسیژن ساز چویس پلاس

اکسیژن ساز چویس پلاس

اکسیژن ساز یکی از تولیدات منحصربفرد صنعت طراحی و تولید تجهیزات پزشکی در دنیا به شمار می‌رود. به لطف عملکرد این دستگاه نیاز به استفاده از کپسول‌های اکسیژن و تعویض و شارژ چندباره آن‌ها برطرف می‌شود. دستگاه اکسیژن ساز محصولی با قابلیت جمع آوری هوای محیط و تغلیظ اکسیژن موجود در آن است. این دستگاه عمدتاً برای بهبود تنفس بیمارانی که قادر به جذب 21% اکسیژن موجود در هوای محیط نیستند مورد استفاده قرار می‌گیرد. اکسیژن ساز چویس پلاس محصول موثر در بهبود تنفس بیماران مبتلا به عارضه‌های ریوی و عوارض تنفسی ناشی از سایر بیماری‌هاست. این دستگاه قادر به جمع آوری هوای موجود در محیط، فیلتر گازهای غیر تنفسی و انتقال اکسیژن با خلوص بالای 95 درصد به ریه بیمار است. اکسیژن سازهای تولید کمپانی چویس پلاس غالباً از نوع ثابت هستند و ظرفیت تولید اکسیژن 5 تا 10 لیتر در دقیقه دارند.

درباره شرکت چویس پلاس

چویس پلاس یکی از برترین شرکت‌های فعال در زمینه طراحی و تولید تجهیزات پزشکی شناخته می‌شود. این برند تولید تجهیزات پزشکی مصرفی در زمینه طراحی و تولید دستگاه‌های اکسیژن ساز چویس پلاس به صورت تخصصی فعالیت می‌کند. دفتر مرکزی چویس پلاس در چین فعالیت دارد. این برند تاکنون چندین نوع محصول اکسیژن ساز خانگی یا ثابت تولید و در بازار تجهیزات پزشکی عرضه کرده که از نظر کیفیت و ایمنی تاییدیه‌های معتبر جهانی دریافت کرده‌اند.

اکسیژن ساز 10 لیتری

کاربرد اکسیژن ساز چویس پلاس

از دستگاه‌های اکسیژن ساز تولید برند چویس پلاس در موارد زیر می‌توان استفاده کرد:

  • جلوگیری از بروز و تشدید صدمات ناشی از افت اکسیژن در بدن
  • کاهش وزن و کمک به افزایش متابولیسم بدن
  • درمان و کنترل آمبولی هوای بوجود آمده در غواصان
  • افزایش اکسیژن خون مادران باردار و کمک به سلامت و رشد جنین
  • کنترل بیماری‌های قلبی
  • بهبود خون رسانی و کنترل فشار خون
  • بهبود جریان خون در زیر پوست، جلوگیری از پیری زودرس و کُند کردن این روند
  • بهبود سطح اکسیژن بدن ورزشکاران
  • تقویت حافظه، درمان سردرد مزمن و درمان اختلالات عضلانی و عصبی
  • بهبود عملکرد ریه
  • رفع نیاز مبتلایان به آسم، کرونا، ذات الریه و برونشیت به اکسیژن
  • بهبود تنفس بیماران مبتلا به نارسایی ریه (آمفیزم
  • بهبود تنفس بیماران درگیر به آپنه انسدادی خواب
  • بهبود تنفس بیماران مبتلا به سرطان ریه
  • درمان عفونت ریه
  • کنترل اختلالات تنفسی افراد مبتلا به کوچکب ریه (مادرزادی)

انواع اکسیژن ساز چویس پلاس

  • اکسیژن ساز 5 لیتری چویس پلاس مدل SZ-5BW

اکسیژن ساز 5 لیتری چویس پلاس مدل SZ-5BW محصول اکسیژن تراپی از نوع ثابت است. این دستگاه اکسیژن ساز برای کنترل و درمان بیماران مبتلا به عارضه‌های ریوی و قلبی مناسب است. اکسیژن ساز SZ-5BW قادر به تولید 5 لیتر اکسیژن با خلوص بالای 93 درصد هر دقیقه است. این دستگاه اکسیژن ساز عملکرد کم صدایی دارد و نوع خروجی آن پالسی است.

اکسیژن ساز 5 لیتری چویس پلاس مدل SZ-5BW برای بهبود تنفس بیماران ریوی که نیاز به مراقبت 24 ساعته دارند هم مناسب است. این محصول در بهبود تنفس بیماران درگیر به کرونا، اکسیژن خون پایین، آسم و سرطان ریه موثر است. منبع تغذیه این دستگاه اکسیژن ساز برق شهری است و قابلیت بکارگیری در مراکز درمانی، سالن ورزشی و مراکز صنعتی نیز دارد.

  • اکسیژن ساز چویس پلاس 10 لیتری SZ-5AW

اکسیژن ساز چویس پلاس 10 لیتری SZ-5AW دیگر محصول تغلیظ کننده اکسیژن هوا است. این دستگاه دارای ظرفیت تولید 10 لیتر اکسیژن در هر دقیقه است. خلوص اکسیژن حاصل از این دستگاه اکسیژن ساز بالای 93 درصد است و عملکرد پالسی دارد. دستگاه اکسیژن ساز چویس پلاس 10 لیتری مناسب برای مراقبت از بیماران حاد تنفسی تا 24 ساعت نیز هست.

این محصول اکسیژن ساز از نوع مبله است و عمدتاً جهت مراقبت از بیماران ریوی بستری در منزل مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه برای بهبود افزایش اکسیژن بدن بیماران مبتلا به آسم، آپنه خواب، سرطان ریه، کرونا ویروس، نارسایی ریوی مناسب است.

 

اکسیژن ساز چویس پلاس
مزیت‌های استفاده از دستگاه اکسیژن ساز چویس پلاس چیست؟

این دستگاه خطرات ناشی از انفجار کپسول را به همراه ندارد. اکسیژنی که دستگاه اکسیژن ساز تولید می‌کند کاملاً بهداشتی است و پیش از تنفس فیلتر می‌شود. این دستگاه قابلیت تولید اکسیژن خشک و مرطوب دارد. دستگاه اکسیژن ساز بنابر نیاز بیمار قابلیت عملکرد پالسی و پیوسته دارند و برای درمان و مراقبت 24 ساعته هم مناسب هستند.

دستگاه اکسیژن ساز چویس پلاس

اکسیژن ساز یا تغلیظ کننده اکسیژن یکی از ضروری‌ترین تجهیزات پزشکی خانگی و بیمارستانی است که نیاز بیماران به اکسیژن را برطرف می‌کند. این دستگاه با تغلیظ هوای محیط اکسیژن خالص را پیوسته و مقطعی به ریه بیمار میرساند. تنظیم و استفاده از اکسیژن ساز بسیار آسان است و معمولاً کاربران خانگی نیز می‌توانند از این دستگاه با یکبار آموزش استفاده کنند.

کاربرد اکسیژن ساز چیست؟

بطور کلی دستگاه‌های اکسیژن ساز یا تغلیظ کننده‌های اکسیژن جهت بهبود شرایط تنفسی بیماران ریوی و قلبی مورد استفاده قرار می‌گیرد. دستگاه‌های اکسیژن ساز برحسب نوع فناوری و امکاناتی که دارند می‌توانند حالت‌های درمانی مختلفی را ارائه کنند. با استفاده از این محصول پزشکی می‌توان علائم و عوارض ناشی از عارضه‌های تنفسی را کنترل و درمان کرد.

دستگاه‌های اکسیژن ساز علاوه‌‌بر بیمارستان قابلیت بکارگیری در کلینیک، مطب پزشک، سالن ورزشی، مراکز صنعتی و منازل را دارند. در صورتی که فرد به هر دلیلی قادر به دریافت 21% اکسیژن موجود در هوا به صورت طبیعی نباشد، پزشک استفاده از دستگاه اکسیژن ساز را تجویز می‌کند. دستگاه اکسیژن ساز می‌تواند اکسیژن خالص و 5 برابر بیشتر از میزان موجود در هوای محیط را به دستگاه تنفسی بیمار برساند.

انواع اکسیژن ساز

  • اکسیژن ساز پرتابل (بیمارستانی)

اکسیژن ساز بیمارستانی یا پرتابل محصول قابل حمل است. این دستگاه جهت کاربری و حمایت تنفسی بیماران خارج از منزل مورد استفاده قرار می‌گیرد. اکسیژن‌ ساز پرتابل قابلیت استفاده در مراکز ارائه خدمات درمانی همچون بیمارستان، کلینیک، مطب و درمانگاه را دارد. همچنین می‌توان از این محصول در خانه سالمندان، باشگاه‌های ورزشی و مراکز صنعتی استفاده کرد.

اکسیژن سازهای پرتابل سبک وزن هستند و ابعاد کوچکی دارند. این نوع اکسیژن ساز قادر به عملکرد با برق و باتری است و معمولاً تنها به صورت پالسی اکسیژن تولید می‌کند. از جمله آپشن‌های یک اکسیژن ساز پرتابل می‌توان به سنسور تشخیص دم و بازدم بیمار اشاره کرد. به کمک عملکرد این سنسور در زمان دم دستگاه اکسیژن تولید کرده و حین بازدم جریان اکسیژن را قطع می‌کند. در این حالت در مصرف انرژی صرفه‌جویی شده و کیفیت تنفس بیمار افزایش پیدا می‌کند.

یکی از مزیت‌های دستگاه‌های اکسیژن ساز پرتابل امکان تنظیم میزان اکسیژن خروجی به‌ صورت دستی است. همچنین این محصول دارای نمایشگر است و کنترل گزینه‌ها را برای کاربر راحتتر می‌کند.

  • اکسیژن ساز ثابت (خانگی)

اکسیژن سازهای ثابت ساختاری و ظاهری مبله دارند و بصورت ایستاده در فضای مورد نظر قرار می‌گیرند. این دستگاه تحت عنوان اکسیژن ساز خانگی نیز معرفی می‌شود. اکسیژن ساز ثابت یا خانگی قابلیت حمل دارد و معمولاً به چرخ تجهیز می‌شود اما به علت وزن اغلب بالای 12 کیلوگرم بیرون از منزل و محیط درمانی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

اکسیژن ساز خانگی یا ثابت جز منزل قابلیت بکارگیری در بیمارستان، کلینیک، باشگاه ورزشی و مراکز صنعتی را نیز دارد. اکسیژن سازهای مبله معمولاً قادر به عملکرد در دو حالت پالسی (متقاطع) و مداوم (پیوسته) هستند. در حالت درمانی پالسی دستگاه در فواصل زمانی مشخص اقدام به تولید اکسیژن می‌کند. اما در حالت پیوسته اکسیژن ساز بدون وقفه اکسیژن تولید می‌کند.

معمولاً از حالت درمانی پیوسته یا Continuous برای درمان و بهبود تنفس بیماران مبتلا به عارضه‌های تنفسی حاد در خانه و مراکز درمانی استفاده می‌شود.

دستگاه‌های اکسیژن ساز خانگی یا ثابت عمدتاً تنها قادر به عملکرد با برق شهری هستند. برخی از این دستگاه‌های اکسیژن ساز به نبولایزر نیز تجهیز می‌شوند و قابلیت مانیتورینگ پارامترهای حیاتی، تشخیص افت غلظت اکسیژن و تشخیص نشت هوا را نیز دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لیست علاقه مندی ها 0