اکسیژن ساز ، بای پپ ، سی پپ

بهترین اکسیژن ساز

خرید دستگاه اکسیژن ساز

استفاده از دستگاه اکسیژن ساز جهت کاهش عوارض ناشی از اختلالات تنفسی، بهبود تنفس بیمار و افزایش سطح اکسیژن خون بدن روشی متداول و موثر است. برای خرید دستگاه اکسیژن ساز لازم به حتماً طبق تجویز پزشک اقدام به خرید نمایید. با توجه به اینکه چه نوع اکسیژن سازی انتخاب می‌کنید و تجویز پزشک درمورد مقدار استفاده از اکسیژن ساز چقدر است، قابلیت‌ها، امکانات و نحوه استفاده از آن متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از نحوه انتخاب و خرید درست بهترین اکسیژن ساز می‌توانید به وبسایت فروشگاه تجهیزات پزشکی آزطب مراجعه کنید.

قیمت دستگاه اکسیژن ساز

با توجه به اینکه محصول اکسیژن ساز یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین تجهیزات پزشکی بیمارستانی و خانگی بشمار می‌رود، امروز برندهای مختلفی اقدام به تولید آن می‌کنند. هر اکسیژن ساز قابلیت‌های متفاوتی دارد و طبق تکنولوژی که در تولید آن بکار رفته قیمتش نیز متفاوت خواهد بود.

خوشبختانه تعدد برند تولید کنند اکسیژن ساز زیاد است و شما می‌توانید از برندهای ایرانی نیز که مقرون بصرفه‌تر هستند، اکسیژن ساز بخرید. برای اطلاع دقیق از قیمت دستگاه اکسیژن ساز و مقایسه قیمت محصولات برندهای مختلف توصیه می‌کنیم از فهرست محصولات فروشگاه تجهیزات پزشکی آزطب دیدن کنید.

بهترین اکسیژن ساز

شما می‌توانید برای خرید اکسیژن ساز از برندهای مختلفی محصول انتخاب کنید. در آزطب می‌توانید بهترین دستگاه اکسیژن ساز را از برندهای ایرانی و خارجی معتبر انتخاب کنید. در ادامه چند برند معروفی که اکسیژن‌های باکیفیت بیمارستانی و خانگی در انواع ثابت و پرتابل تولید می‌کنند را معرف خواهیم کرد.

دستگاه اکسیژن پلاس
قیمت اکسیژن پلاس

اکسیژن ساز اکسیژن پلاس

اگر قصد خرید بهترین اکسیژن ساز ایرانی را داشته باشید، برند اکسیژن پلاس را توصیه می‌کنیم. اکسیژن ساز ایرانی اکسیژن پلاس مدل plus 5 با قابلیت اکسیژن دهی 0.5 تا 5 لیتر بر دقیقه یکی از بهترین اکسیژن‌ سازهای مبله بشمار می‌رود. شما می‌توانید از این محصول بصورت بیمارستانی و خانگی استفاده کنید. کمتر از 45 دسیبل صدا تولید می‌کند و خلوص اکسیژنی که تولید می‌کند بیش از 93 درصد است.

اکسیژن ساز نایدک

نایدک یکی از بهترین و معتبرترین برندهای خارجی تولید کننده تجهیزات پزشکی بشمار می‌رود. اکسیژن ساز نایدک مدل NUVO 8 یکی از تولیدات پرفروش و باکیفیت این برند آمریکایی بشمار می‌رود. این اکسیژن ساز برای بیمارانی که در هر دقیقه نیاز به 2 تا 8 لیتر اکسیژن با خلوص بالای 94 درصد نیاز دارند مفید و کاربردی خواهد بود. این اکسیژن ساز را می‌توانید از طریق فروشگاه آزطب نیز تهیه کنید.

اکسیژن ساز زنیت مد

زنیت مد برند چینی بسیار مشهوریست که تولیدات تجهیزات پزشکی گسترده‌ای دارد. از این برند معتبر اکسیژن سازهای بسیار باکیفیت نیز تولید می‌شود که تنوع محصولی بالایی دارند. از جمله تولیدات اکسیژن ساز این برند می‌توان به اکسیژن ساز 10 لیتری مدل OC-E100 اشاره نمود. این محصول که یکی از بهترین اکسیژن ساز هاست، مجهز به سیستم آلارم، زمان سنج و ریموت پشتیبانی است و در هر دقیقه توان تولید 10 لیتر اکسیژن خالص را دارد.

دستگاه اکسیژن ساز زنیت مد
اکسیژن ساز زنیت مد

اکسیژن ساز سوشیا

سوشیا یکی دیگر از برندهای ایرانی معتبریست که به صورت تخصصی در زمینه تولید دستگاه اکسیژن ساز فعالیت دارد. از جمله محصولات پرفروش و بسیار باکیفیت این برند که در آزطب نیز عرضه می‌شود، می‌توان به اکسیژن ساز 5 لیتری سوشیا اشاره کرد. این محصول با توان مصرفی 300 وات قابلیت خروجی 0.5 تا 5 لیتر اکسیژن در دقیقه را دارد و خلوص اکسیژن حاصل از آن 93 درصد است.

اکسیژن ساز اکساز

اکسیژن ساز اکساز دومین محصول اکسیژن ساخت ایران است. این برند یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده تجهیزات پزشکی در ایران بشمار می‌رود و اکسیژن سازهای بسیار باکیفیت بیمارستانی و خانگی تولید می‌کند. از جمله محصولات این برند که در آزطب نیز عرضه می‌شود می‌توان به اکسیژن ساز 5 لیتری بیمارستانی اکساز اشاره کرد. خلوص اکسیژن حاصل از این دستگاه بالای 95 درصد است و یکی از کم‌مصرف‌ترین اکسیژن‌ سازهای موجود در بازار تجهیزات پزشکی بشمار می‌رود.

اکسیژن ساز فیلیپس

از برند آمریکایی فیلیپس که تمام محصولات پزشکی‌اش بسیار کارآمد و پرفروش هستند، اکسیژن ساز Philips Ever Flo را توصیه می‌کنیم. این محصول ظرفیت تولید 5 لیتر اکسیژن در دقیقه را دارد. اکسیژن حاصل از آن بالای 96 درصد خلوص دارد. از قابلیت‌های این دستگاه اکسیژن ساز می‌توان به توان کارکرد آن در طول 24 ساعت اشاره کرد که در نوع خود بی‌نظیر است.

اکسیژن ساز هایکونب

اکسیژن ساز هایکونب یکی از بهترین دستگاه‌های اکسیژن سازی است که می‌توانید برای مصرف خانگی و بیمارستانی تهیه کنید. این محصول ساخت برند ترکیه‌ای هایکونب است و قابلیت تولید 5 لیتر اکسیژن خالص را دارد. این اکسیژن ساز دارای نبولایزر است، کاملاً بی صداست و در ضمن قابل حمل نیز هست.

اکسیژن ساز دویل بیس
قیمت اکسیژن ساز دویل بیس

اکسیژن ساز دویل بیس

دویل بیس یکی از معروف‌ترین برندهای تولید تجهیزات پزشکی آمریکایی بشمار می‌رود. این برند در زمینه تولید دستگاه‌های کمک تنفسی بصورت تخصصی فعالیت دارد. از جمله تولیدات باکیفیت این برند که در آزطب نیز عرضه می‌شود می‌توان به دستگاه اکسیژن ساز دویل بیس 5 لیتری و اکسیژن ساز 10 لیتری اشاره نمود. هر دوی این محصولات کم مصرف و با طول عمر بالا هستند، ضمناً قابلیت تولید اکسیژن خالص تا 96 درصد را هم دارند.

اکسیژن ساز

هوایی که ما از محیط اطراف دریافت می‌کنیم بصورت کلی از 21 درصد اکسیژن و 78 درصد نیتروژن تشکیل می‌شود. زمانیکه بیمار دچار اختلالات تنفسی شود و کاهش سطح اکسیژن خون در او تشخیص داده شود، لازم است تحت اکسیژن تراپی یا اکسیژن درمانی قرار بگیرد. در روش اکسیژن درمانی بیمار دیگر نیتروژن تنفس نمی‌کند. و تنها اکسیژن با خلوص 100 را دریافت می‌کند.

برای اکسیژن تراپی از تجهیزات بخصوصی با عنوان بهترین اکسیژن ساز استفاده می‌کنند. اکسیژن‌ساز‌ها در انواع متفاوت با کارایی‌ها و قابلیت‌های خاص طراحی و تولید می‌شوند. عملکرد کلی تمام اکسیژن‌سازها به اینصورت است که اکسیژن با خلوص 100 درصد را مستقیماً به دستگاه تنفسی بیمار انتقال داده و اختلالات ناشی از کاهش اکسیژن خون را برطرف می‌کنند. انتقال فشار بالای اکسیژن توسط اکسیژن ساز سبب می‌شود که اکسیژن بیشتری از طریق جریان خون به اندام‌های دیگر برسد، وضعیت تنفسی بیمار بهبود پیدا کند و درضمن برخی از آسیب‌های بافتی هم خیلی زودتر برطرف شوند.

مزایای اکسیژن ساز چیست؟
  • برطرف کردن زجر تنفسی ناشی از بیماری‌هایی همچون ذات‌الریه، کرونا ویروس و آنفولانزا
  • تنظیم و تصفیه گردش خون اطفال و سالمندان
  • افزایش هوشیاری و برطرف کردن خطر کما
  • اطمینان از دریافت اکسیژن با خلوص بالای 94 درصد
  • برطرف کردن اختلالات تنفسی مانند آسم
  • برطرف کردن انسداد ریوی با بهترین اکسیژن ساز
  • برطرف کردن حالت استرس و تنش
  • کاهش عوارض ناشی از بیماری‌های قلبی و عروقی
  • جلوگیری از افزایش فشار خون
  • بهبود وضعیت پوست
  • برطرف کردن اختلالات تنفسی مادران باردار و حفظ سلامت جنین به لحاظ رشد و سلامت سیستم عصبی
کاربردهای اکسیژن ساز چیست؟

اکسیژن ساز ضمن اینکه به عنوان دستگاهی برای افزایش سطح اکسیژن خون بیمار شناخته می‌شود، کاربردهای دیگری نیز دارد. از مهم‌ترین کاربردهای اکسیژن ساز می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • برطرف کردن آمبولی هوا

یکی از مهم‌ترین کاربردهای بهترین اکسیژن ساز درمان آمبولی هوا است. آمبولی هوا معمولاً برای غواصان اتفاق می‌افتد، زمانی که غواص از عمق آب با سرعت به سطح آب برمی‌گردد آمبولی هوا رخ می‌دهد. در این وضعیت حباب‌هایی بسیار کوچک از هوا در جریان خون بوجود می‌آید و خون نمی‌تواند به اندام‌های حیاتی برسد. در صورتی که این وضعیت سریعاً برطرف نشود، فرد درگیر به آمبولی جان خود را از دست می‌دهد. با استفاده از دستگاه اکسیژن ساز می‌توان حجم و اندازه این حباب‌های هوا را به حداقل رساند و خونرسانی بدن را به وضعیت نرمال بگرداند.

  • درمان مسمومیت

مسمومیت ناشی از گاز مونواکسید کربن و دیگر گازهای سمی از جمله موارد مسمومیت شایع به شمار می‌رود. زمانی که فرد دچار مسمومیت ناشی از استنشاق گاز مونواکسید کربن می‌شود. می‌توان به استفاده از دستگاه اکسیژن ساز این مسمومیت را کنترل و رفع نمود. در حقیقت خرید بهترین اکسیژن ساز در این مواقع نقش پادزهر را دارد و ضد گاز سمی عمل می‌کند.

اکسیژن ساز پرتابل

  • برطرف کردن هیپوکسمی

هیپوکسمی به معنای کاهش فشار اکسیژن موجود در جریان خون است. زمانیکه اکسیژن کافی از طریق جریان خون به بافت‌ها و اندام حیاتی نرسد مرگ رخ می‌دهد. بنابراین با استفاده از اکسیژن ساز اکسیژن با خلوص بالا وارد جریان خون شده و از آن طریق به اندام‌ها می‌رسد و بیمار را از مرگ نجات می‌دهد.

دقت کنید که هیپوکسمی با علائمی همچون تنگی نفس، افزایش فشار خون، کاهش سطح هوشیاری، خواب آلودگی، پرخاشگری، تعریق شدید، ضربان قلب نامنظم و در موارد حاد کما خود را نشان می‌دهد.

  • ضدعفونی کننده است

یکی از کاربردهای دستگاه اکسیژن ساز این است که مانند ضدعفونی کننده عمل می‌کند. عوامل عفونت زا و میکروب‌های بی‌هوازی قابلیت مقاومت در برابر اکسیژن خالص را ندارند. بنابراین با استفاده از اکسیژن ساز می‌توان اکسیژن خالص را به دستگاه تنفسی بیمار انتقال داد و از اثرات ضدعفونی کننده آن بهرمند شد.

  • ضد احتباس آب است

دیگر کاربرد بهترین اکسیژن ساز این است که تورم‌ها و تاول‌هایی که در اثر سوختگی در بافت بدن بروز می‌کنند را به حداقل می‌رساند و روند بهبود سوختگی‌ها را سرعت می‌بخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لیست علاقه مندی ها 0