اکسیژن ساز ، بای پپ ، سی پپ

دستگاه سونوگرافی

دستگاه سونوگرافی

دستگاه سونوگرافی یکی از متداول‌‌ترین روش‌های حال حاضر برای شناسایی و تحت کنترل گرفتن آسیب‌هاست. البته سونوگرافی امروز بیش از قبل در حوزه زنان نیز کاربرد دارد و روشی مطمئن برای غربالگری‌های دوره‌ای معرفی می‌شود. این محصول پزشکی چون به روشی غیرتهاجمی عمل می‌کند یکی از محبوب‌ترین روش‌های تشخیص و کنترل بیماری‌ها بشمار می‌رود.

دستگاه سونوگرافی بدون اینکه کوچکترین دردی ایجاد کند با انتقال امواج صوتی و برگشت آن‌ها تصاویری را از اندام مورد نظر تهیه و روی نمایشگر به پزشک نشان می‌دهد. همه دستگاه‌های سونوگرافی فارغ از ویژگی‌های منحصربفردشان دارای اجزای مشابهی همچون پروب یا مبدل و ژل هستند. لازم به ذکر است که پرتوهای حاصل از دستگاه سونوگرافی کاملاً بی‌خطر هستند.

سونوگرافی فیلیپس Clearvue 550دستگاه سونوگرافی فیلیپس
Quick View
سونوگرافی فیلیپس clearvue 650دستگاه سونوگرافی فیلیپس
Quick View
سونوگرافی Siui مدل Apogee-2100سونوگرافی siui
Quick View

دستگاه سونوگرافی چهار بعدی

دستگاه سونوگرافی چهار بعدی یکی از پرفروش‌ترین محصولات سونوگرافی در بازار تجهیزات پزشکی محسوب می‌شود. این محصول بیشتر در حوزه زنان و زایمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول مجهز به اسکنرهای فوق پیشرفته است و برای تهیه تصاویر 4 بعدی کاربرد دارد. معمولاً از آن برای تماشای صورت، حرکات و رشد جنین پیش از زایمان استفاده می‌کنند.

دستگاه سونوگرافی رنگی

دستگاه سونوگرافی رنگی یکی از پرکاربردترین و دقیق‌ترین انواع محصول سونوگرافی بشمار می‌رود. از این محصول با عنوان دستگاه سونوگرافی تصویربرداری رنگی یا کالر داپلر نیز در بازار تجهیزات پزشکی یاد می‌شود. این محصول تغییرات جزئی در فرکانس امواج فراصوتی را اندازه‌گیری می‌کند. یکی از بهترین کالر داپلرهایی که توسط آزطب عرضه می‌شود داپلر ZONCARE مدل Q5 Colour Doppler است.

انواع دستگاه سونوگرافی

دستگاه‌های سونوگرافی به لحاظ تفاوت‌ها و کاربردها به چند دسته متفاوت طبقه بندی می‌شوند. انواع دستگاه سونوگرافی را می‌توانیم به صورت کلی به هفت دسته ترانس واژینال، معمولی، تصویربرداری رنگی یا کالر داپلر، سونوگرافی 4 یا 3 بعدی داینامیک، سونوگرافی 3 بعدی و اکوکاردیوگرافی جنینی طبقه بندی کنیم.

قیمت دستگاه سونوگرافی

قیمت دستگاه سونوگرافی بسته به برند، مدل محصول، کارکرد و آپشن‌هایی که دارد متفاوت است. این دستگاه با توجه به اینکه کاربردهای فراوانی دارد و در بسیاری از حوزه‌های تشخیص درمان و کنترل بیماری‌ها و غربالگری‌های زنان مورد استفاده قرار می‌گیرد با توجه به مصرف و کاربردی که دارد ویژگی‌هایش متفاوت خواهد بود، پس قیمت آن نیز متغیر خواهد بود. برای اطلاع دقیق از قیمت محصولات می‌توانید به وب سایت فروشگاه آزطب مراجعه کنید.

خرید دستگاه سونوگرافی

برای خرید دستگاه سونوگرافی لازم است فاکتورهای سلامت محصول را به خوبی مورد بررسی قرار دهید. امروز از برندهای خارجی زیادی این محصول تولید می‌شود. هریک از شرکت‌ها بنابر فروش و تقاضای بازار تجهیزات پزشکی محصولاتی با قابلیت‌ها و آپشن‌های متفاوت تولید می‌کنند، بنابراین لازم است برای خرید ابتدا چند محصول را به لحاظ تفاوت و عملکرد بررسی نمایید.

بهترین مارک دستگاه سونوگرافی

اینکه دقیقاً یک محصول را بعنوان بهترین مارک دستگاه سونوگرافی معرفی کنیم چندان راحت نیست. این محصول چون بسیار پرفروش است و توسط برندهای مختلفی در سطح جهانی تولید می‌شود بنابراین تنوع زیادی دارد و هر یک می‌توانند قابلیت‌های و ویژگی‌های منحصربفرد خود را داشته باشند. اما از میان برندهای معروف که در آزطب نیز عرضه می‌شوند می‌توانیم به دستگاه سونوگرافی FUKUDA پرتابل مدل XT750، Sonosite مدل 180 و داپلر Zoncare مدل Q5 اشاره کنیم.

قیمت دستگاه سونوگرافی داپلر

دستگاه سونوگرافی داپلر یکی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین انواع دستگاه‌های سونوگرافی در دنیا بشمار می‌رود. این محصول ساخت چین است و تولید برند Zoncare است. دارای نمایشگر 19 اینچی است و با برق شهری کار می‌کند. خوب است بدانید که این دستگاه سونوگرافی دارای ورودی‌های دیجیتال پرینتر، ویدیو پرینتر و USB موبایل است نمایشگر آن بهترین وضوح ممکن را دارد. برای اطلاع از قیمت دستگا سونوگرافی داپلر می‌توانید با واحد فروش آزطب تماس بگیرید.

لیست علاقه مندی ها 0