اکسیژن ساز ، بای پپ ، سی پپ

مانیتور علائم حیاتی بیمار

مانیتور علائم حیاتی بیمار

برای اطلاع از پارامترهای حیاتی بیمار و تحت نظر داشتن سیگنال‌های حیاتی از مانیتور علائم حیاتی استفاده می‌شود. مانیتور علائم حیاتی یکی از مهم‌ترین و اثرگذارترین تجهیزات بیمارستانی بشمار می‌رود. وجود و استفاده از این دستگاه تاثیر بسزایی در روند درمان و کنترل بیماری دارد. با توجه به حساسیت کارکرد و قابلیت‌های فراوانی که دارد در بخش‌های مهمی از محیط‌های بیمارستانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مانیتور علائم حیاتی در بخش ICU، CCU، NICU، اتاق عمل و اورژانس بیشترین کاربرد را دارد. با توجه به بخشی که در آن از دستگاه مانیتورینگ استفاده می‌کنند، پارامترهای مدنظر مانیتور نیز متفاوت خواهد بود. از جمله پارامترهای مهمی که توسط این دستگاه برای پزشک و پرستار قابل مشاهده است می‌توان به سیگنال قلب، سرعت تنفس و سطح اکسیژن خون اشاره کرد.

مانیتور بیمار سعادت B9بهترین مانیتور اتاق عمل
Quick View
مانیتور بیمار GE Eagle 4000خرید مانیتور بیمار GE
Quick View

مانیتور بیمار

مانیتور بیمار همانطور که از نامش پیداست برای کنترل وضعیت و تهیه گزارش از علائم حیاتی بیماران بستری در بخش‌های مختلف بیمارستان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مانیتور می‌تواند همزمان چندین پارامتر حیاتی را اندازه‌گیری، کنترل و گزارش کند. در نمونه‌های جدید مانیتور بیمار قابلیت ثبت و پرینت داده‌ها را نیز دارد و فرآیند تهیه گزارش علائم حیاتی را برای پرستار و پزشک راحتتر می‌کند.

مانیتورینگ علائم حیاتی

مانیتورینگ علائم حیاتی دستگاهی پیشرفته است که لزوم استفاده از چندین تجهیزات پزشکی را برطرف می‌کند. مزیت استفاده از دستگاه مانیتورینگ این است که می‌تواند در آن واحد و بصورت پیوسته پارامترهای حیاتی همچون میزان اکسیژن خون اشباع، دمای بدن، فشار خون تهاجمی، میزان دی اکسید کربن، سرعت تنفس بیمار، ضربان قلب، آریتمی، ECG و فشارخون غیرتهاجمی را بررسی و ثبت کند. البته این دستگاه مجهز به سیستم آلارم نیز هست و در شرایط بحرانی کادر درمان را بلافاصله مطلع می‌کند.

مانیتور علائم حیاتی ایرانی

با توجه با این که قیمت تجهیزات پزشکی بدلیل شرایط بد اقتصادی چندین برابر شده است، خرید و تجهیزات مراکز درمانی نیز به تجهیزات حیاتی بسیار سخت شده است. خوشبختانه مانیتور علائم حیاتی ایرانی به نسبت نمونه‌های خارجی از قیمت پایین‌تری برخوردار است و خرید آن نیز راحتتر بنظر می‌رسد. از میان محصولات باکیفیت ایرانی می‌توان به دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی سعادت اشاره کرد که به لحاظ استاندارد و قابلیت‌ها رقیب نمونه‌های خارجی است.

مانیتور علائم حیاتی خارجی

گزینه‌های خرید مانیتور علائم حیاتی خارجی زیاد است و از این نظر تنوع بالایی دارد. اما انتخاب یک برند خیلی خوب چندان راحت نیست. اگر قصد خرید مانیتور علائم حیاتی خارجی داشته باشید آزطب مانیتور علائم حیاتی IDOTMED مدل IZ15 را توصیه می‌کند که یکی از فول آپشن‌ترین مانیتورینگ‌های علائم حیاتی حال حاضر بشمار می‌رود.

خرید مانیتور علائم حیاتی

برای خرید مانیتور علائم حیاتی لازم است به مشخصات و ویژگی‌هایی محصول انتخابی و فاکتورهایی که خودتان از یک مانیتور بیمارستانی خوب در نظر دارید دقت داشته باشید. محصول را باید به لحاظ ویژگی‌های نمایشگر، تعداد نمایش پارامترها، تعداد نمایش منحنی‌ها، سیستم هشدار، گارانتی و خدمات پس از فروش مورد بررسی قرار دهید و اطلاعات کافی کسب کنید.

قیمت دستگاه مانیتور علائم حیاتی

قیمت دستگاه مانیتور علائم حیاتی با توجه به نوسانات قیمت بازار متغیر خواهد بود. البته بخاطر داشته باشید که باتوجه به محصولی که انتخاب می‌کنید، برند مانیتور، آپشن‌ها و قابلیت‌هایی که دارد، نمایشگر، سیستم‌ها و نرم افزارهای اجرا شده در آن و نوع استفاده‌اش قیمت آن نیز متفاوت خواهد بود. شما می‌توانید برای مقایسه ویژگی‌ها و قیمت دستگاه‌های مانیتور علائم حیاتی از محصولات موجود در فروشگاه آزطب دیدن کنید.

مانیتور علائم حیاتی سعادت

مانیتور علائم حیاتی سعادت یکی از انواع دستگاه‌های مانتیورینگ است که توسط فروشگاه تجهیزات پزشکی آزطب عرضه می‌شود. این محصول قادر به ثبت پیوسته علائم حیاتی بیمار روی نمایشگر است و به اینصورت در تحت نظر گرفتن وضعیت سلامت بیمار و نوع واکنش بدن به دارو درمانی یا روش درمانی مورد نظر را نشان می‌دهد. ساخت ایران است و یکی از مانیتورهای فول آپشن بازار تجهیزات پزشکی محسوب می‌شود.

قابلیت نمایش 6 تا 8 منحنی و 10 پارامتر علائم حیاتی را دارد. دارای حافظه 96 ساعته است، قابل استفاده برای همه گروه‌های سنی است و با داشتن زاویه دید 170 درجه‌ای یکی از کاربردی‌ترین مانیتورینگ‌های علائم حیاتی در بخش‌های مختلف بیمارستان بشمار می‌رود.

 

لیست علاقه مندی ها 0