اکسیژن ساز ، بای پپ ، سی پپ

ویلچر و اسکوتر

ویلچر و اسکوتر برقی

ویلچر یک صندلی چرخ دار است که برای کمک به افرادی که به دلایل مختلف توان راه رفتن ندارند یا نیاز به کمک برای اینکار دارند. در شرایطی مانند مواقعی که راه رفتن به دلیل بیماری، جراحت، مشکلات مربوط به کهولت سن یا ناتوانی دشوار یا غیرممکن است استفاده می‌شود.

بهترین ویلچر

حتماً شما نیز برای اینکه ویلچر بخرید حساسیت لازم را بخرج میدهید. چراکه این محصول وسیله حرکت فرد معلول یا بیمار است. بنابراین کاربردی بودن، بادوام بودن و تناسب آن با شرایط فرد مصرف کنند از اهمیت بسیاری برخوردار است. در آزطب با توجه به نیاز شما بهترین ویلچر که می‌توانید استفاده کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم. از جمله محصولات پرفروش آزطب می‌توان به ویلچر تاشو جی تی اس مدل JTS-809C و ویلچر تاشو میرا MEYRA 3310 اشاره نمود.

خرید ویلچر جی تی اسویلچر جی تی اس
Quick View
ویلچر JTS مدل 809Aخرید ویلچر
Quick View
ویلچر ارزانویلچر تاشو
Quick View
ویلچر سی پی
Quick View
ویلچر مسافرتیخرید ویلچر
Quick View
ویلچر مدعیسی مدل IR201ویلچر ساده
Quick View

انواع ویلچر

انواع ویلچر به لحاظ کارایی، تجهیزات و نوع مصرف تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند. در گذشته نمونه‌های اولیه ویلچر ساختاری ساده داشتند، اما رفته رفته با افزایش نیاز به محصولات کارآمدتر برای افراد با محدودیت‌های حرکتی از ناحیه پا محصولات بروزتر و کاربردی‌تری تولید و عرضه شده است. امروز معلولین و بیماران می‌توانند بنابر نیاز جسمانی و قابلیت‌هایی که از ویلچر در نظر دارند محصولات دلخواه خود را خریداری کنند. در آزطب سعی داریم بهترین محصولات را از معتبرترین برند و با تنوع محصولی بالا در اختیار شما قرار دهیم.

ویلچر ارزان

ویلچر از جمله محصولات کمک حرکتی و تجهیزات پزشکی پرفروش و پرمصرفی است که علاوه‌بر کاربرد بیمارستانی، در آسایشگاه‌ها و بصورت خانگی نیز مورد مصرف معلولان، بیماران و سالمندان قرار می‌گیرد. از آنجایی که خرید از برندهای خیلی معروف مستلزم پرداخت هزینه بالاست بنابراین ممکن است برخی از گروه‌های جامعه توانایی پرداخت هزینه برای چنین تجهیزات پزشکی را نداشته باشند.

در آزطب سعی کردیم تنوع محصولی خود را افزایش دهیم تا کسانی که توانایی خرید محصولات گرانقیمت را ندارند بتوانند ویلچر ارزان اما باکیفیت خریداری کنند.

 

ویلچر سبک

ویلچر سبک ابتدایی‌ترین و پرفروش‌ترین محصول حمل بیمار و معلولین در بین صندلی‌های چرخدار بشمار می‌رود. قیمت این محصول نسبت به دیگر انواع ویلچر به مراتب پایین‌تر است و به همین دلیل بعنوان یک محصول مقرون بصرفه شناخته می‌شود. معمولاً این نوع ویلچر ابعاد و عمق کمتری نسبت به مدل‌های دیگر دارند و حتی گاهی می‌توان مدل و سایز مطابق با نیاز بیمار جهت ساخت آن سفارش داد.

ویلچرهای سبک برخلاف نامشان بسیار قوی هستند و قدرت تحمل وزن تا 130 کیلوگرم را نیز دارند. قابل تنظیم هستند و مطابق نیاز کاربر می‌توانند آپشن‌های مختلفی داشته باشند.

ویلچر مسافرتی

ویلچر مسافرتی امروز به یکی از کاربردی‌ترین و محبوب‌ترین انواع ویلچرهای حمل بیمار تبدیل شده است. رنج قیمتی این محصول بدلیل تنوع بالایی که دارد بسیار متفاوت است و ساختارهای متنوعی نیز دارد. این محصول انواع برقی و دستی دارد، اغلب قابلیت تا شدن و جمع شدن دارد و مسافرت را برای افراد با معلولیت جسمانی نیز بسیار راحتتر و دلپذیرتر می‌کند.

ویلچر تاشو

ویلچر تاشو یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین انواع ویلچر بشمار می‌رود. این محصول همانطور که از نامش پیداست قابلیت جمع شدن و تا شدن دارد. معمولاً این محصول برای زمانی که فرد قصد جمع کردن ویلچر و ایجاد فضای بیشتر را دارد و یا زمانی که قصد نشستن در خودرو و حمل ویلچر با خود را دارد بسیار کاربردی خواهد بود. از جمله ویلچرهای تاشو باکیفیتی که توسط آزطب عرضه می‌شود می‌توان به ویچلر تاشو میران مدل 3310 اشاره کرد.

ویلچر برقی

ویلچر برقی از جمله انواع محصول ویلچر بشمار می‌رود. این محصول توسط برندهای گوناگونی تولید می‌شود و مطابق با تکنولوژی بکار رفته در آن ممکن است قابلیت‌ها و نوع کارکرد متفاوتی نسبت به نمونه‌های دیگر ویلچر برقی داشته باشند. بصورت کلی ویلچرهای برقی امکان کنترل توسط خود مصرف کننده را دارند، دارای ریموت هستند و حرکت و چرخش را برای مصرف کننده آسانتر می‌کنند.

قیمت ویلچر

قیمت ویلچر با در نظر گرفتن فاکتورهای متفاوت متغیر خواهد بود. به نسبت نمونه‌های جدید و پیشرفته‌تر انواع ویلچر ساده قیمت پایین‌تری دارند و در مقابل ویلچرهایی که از امکانات و کیفیت متریال بالاتری برخوردار هستند قیمت بیشتر خواهند داشت. قیمت این تجهیزات پزشکی ثابت نیست و با توجه به نوسان بازار تغییرات ایجاد می‌شود.

قیمت ویلچر معمولی

این محصول از برندهای متعددی تولید و عرضه می‌شود و در فروشگاه‌های مختلف به قیمت‌های گوناگون بفروش می‌رسد. بنابراین توصیه می‌شود برای خرید مقرون بصرفه‌تر و پرداخت هزینه در مقابل کیفیت خوب حتماً فروشگاه قابل اعتماد را انتخاب کنید. برای اطلاع از قیمت ویلچر معمولی توصیه می‌کنیم از محصولاتی که از برندهای مختلف در فروشگاه تجهیزات پزشکی آزطب معرفی کردیم دیدن کنید.

اسکوتر حرکتی

اسکوتر حرکتی وسیله‌ای فوق‌العاده کاربردی و جدید برای تسهیل حرکت معلولین یا کسانیست که برای مدت زمان مشخصی توانایی حرکت روی پا را ندارند. این محصول برای میانسالان و سالمندان و حتی رده‌های سنی نوجوان نیز محصول پزشکی کارآمد و کاربردی بشمار می‌رود. اسکوتر حرکتی کاملاً با ویلچر متفاوت است و شباهت ظاهری زیادی به یک ماشین خیلی کوچک دارد.

اسکوتر برقی حمل بیمار

اسکوتر برقی حمل بیمار یک محصول عالی برای توانبخشی حرکتی به معلولان و افرادیست که از محدودیت‌های حرکتی رنج میبرند. اسکوتر برقی حمل بیمار امروز در انواع متفاوت با قابلیت‌ها و آپشن‌های جدیدتر در ابعاد و وزن‌های گوناگون تولید و عرضه می‌شوند. از مزایای اسکوتر برقی حمل بیمار این است که دیگر بیمار احتیاج به حضور یه فرد برای مراقبت و یاری ندارد و به براحتی می‌تواند امور خود را انجام دهد.

خرید ویلچر برقی

برای خرید ویلچر برقی لازم است حتماً به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید و اگر قصد خرید آنلاین دارید فروشگاه‌های اینترنتی مطمئن را برای اینکار انتخاب کنید. در فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی آزطب سعی بر این است با گردآوری بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات از برندهای معروف رضایت شما را جلب کنیم.

تفاوت ویلچر و اسکوتر برقی

حتماً اگر هنگام خرید ویلچر به شما اسکوتر برقی پیشنهاد کنند تعجب می‌کنید و برایتان سوال مطرح می‌شود که تفاوت ویلچر و اسکوتر برقی در چیست. ویلچر محصول کمک حرکتی برای معلولان و بیمارانی است که برای طولانی مدت محدودیت حرکتی دارند. ویلچر همانند صندلی است و در بیشتر موارد حتماً شخص معلول برای حرکت با آن نیاز به حضور پرستار یا مراقب دارد.

اسکوتر برقی دامنه حرکت فرد معلول را توسعه می‌دهد، یک محصول برپایه تکنولوژی روز است، فرد سالمند یا معلول براحتی با استفاده از آن می‌تواند به امور شخصی و روزانه خود رسیدگی کند. اسکوتر برقی به مراتب از ویلچر ایمن‌تر است و از راکب خود انرژی برای حرکت نمی‌گیرد، تحمل وزن تا 100 کیلوگرم را دارد و در بعضی از مدل‌ها می‌تواند 12 کیلومتر بر ساعت حرکت کند.

لیست علاقه مندی ها 0