اکسیژن ساز ، بای پپ ، سی پپ

اکسیژن ساز اینوکسی

اکسیژن ساز اینوکسی

با پیشرفت فناوری‌های پزشکی و نیاز روزافزون به تأمین اکسیژن در محیط‌های درمانی و خانگی. دستگاه‌های اکسیژن ساز به یکی از ابزارهای حیاتی تبدیل شده‌اند. اکسیژن ساز اینوکسی (inoxy) یکی از پیشرفته‌ترین و قابل اعتمادترین دستگاه‌های موجود در بازار است. که با کارایی بالا و عملکرد مطمئن، به بهبود کیفیت زندگی بیماران کمک می‌کند. این دستگاه با استفاده از فناوری‌های مدرن، قادر است هوای محیط را به اکسیژن خالص تبدیل کند. و نیاز بیماران مبتلا به مشکلات تنفسی را به طور کامل برآورده سازد. تولیدکننده دستگاه اکسیژن ساز اینوکسی شرکت پیشگامان تجارت دایان سلامت است.

اکسیژن ساز اینوکسی با طراحی منحصر به فرد و کاربری آسان، گزینه‌ای ایده‌آل برای استفاده در منزل و مراکز درمانی است . این دستگاه با دارا بودن قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند تنظیم میزان جریان اکسیژن، فیلترهای قابل تعویض و نمایشگر دیجیتال. تجربه‌ای بی‌نظیر از استفاده راحت و بی‌دغدغه را برای کاربران فراهم می‌کند. همچنین، به دلیل طراحی کم‌صدا و مصرف انرژی پایین، می‌تواند در هر شرایطی به خوبی عمل کند. و اکسیژن مورد نیاز بیماران را به صورت مداوم تأمین نماید.

اکسیژن ساز inoxy با تمرکز بر کیفیت و نوآوری. راه‌حلی کارآمد و قابل اعتماد برای بهبود سلامت و راحتی بیماران فراهم آورده است. این دستگاه نه تنها به کاهش علائم بیماری‌های تنفسی کمک می‌کند. بلکه با تأمین اکسیژن مورد نیاز بدن، به افزایش سطح انرژی و کیفیت زندگی افراد نیز کمک می‌کند. با انتخاب اکسیژن ساز اینوکسی، می‌توانید از یک همراه همیشگی و مطمئن در مسیر بهبودی و سلامتی بهره‌مند شوید.

آموزش استفاده از اکسیژن ساز اینوکسی

 

اکسیژن‌ ساز inoxy

اکسیژن از طریق ریه و همراه جریان خون به بافت‌های بدن رسیده و موجب حفظ سلامت و عملکرد آن‌ها می‌شود. در صورتی که سطح اکسیژن دریافتی بدن کاهش پیدا کند، بافت‌ها دچار افت عملکرد و از کار افتادگی می‌شوند. بسیاری از بیماری‌ها بخصوص عارضه‌های تنفسی موجب افت اکسیژن در جریان خون می‌شوند. این شرایط را می‌توان با استفاده از دستگاه اکسیژن‌ ساز کنترل کرد. اکسیژن‌ ساز inoxy یکی از معروف‌ترین محصولات تصفیه و تأمین اکسیژن از میان برندهای ایرانی است. برند Inoxy بطور تخصصی در زمینه طراحی و تولید دستگاه‌های اکسیژن‌ ساز کلینیکال و خانگی فعالیت دارد. بطور کلی دستگاه اکسیژن‌ ساز inoxy قادر به جمع آوری هوای موجود در محیط، تصفیه آن و انتقال اکسیژن با حداکثر خلوص (بالای 90 درصد) به دستگاه تنفسی کاربر است.

هوایی که ما در محیط تنفس می‌کنیم از 21 درصد اکسیژن، 78 درصد نیتروژن و 1 درصد گازهای دیگر تشکیل شده است. دستگاه اکسیژن‌ ساز اینوکسی دقیقاً برای کاهش سطح نیتروژن و گازهای دیگر و بالعکس افزایش درصد اکسیژن مورد استفاده قرار می‌گیرد. دستگاه اکسیژن‌ ساز طی یک روند از پیش تعیین شده. نیتروژن موجود در هوا را گرفته و غلظت اکسیژن را تا 90 درصد و بیش از آن افزایش می‌دهد. از دستگاه اکسیژن‌ ساز می‌توان در محیط‌های مختلف اعم از منزل، محل کار، کلینیک، درمانگاه. آزمایشگاه، باشگاه ورزشی، خانه سالمندان و بیمارستان جهت افزایش غلظت اکسیژن هوای تنفسی استفاده کرد.

کاربرد دستگاه اکسیژن‌ ساز inoxy

دستگاه اکسیژن ساز برای درمان و کنترل برخی بیماری‌هایی که با کاهش سطح اکسیژن در خون همراه هستند، بسیار مفید است. برخی از بیماری‌هایی که اکسیژن‌ ساز می‌تواند در بهبود علائم و حتی درمانشان موثر باشد عبارتند از:

  • بیماری ریوی مزمن

بیماری‌های ریوی مزمن مانند انسداد مزمن ریوی (COPD)، آسم و آمفیزم از جمله عارضه‌های تنفسی هستند که با استفاده از اکسیژن‌ ساز می‌توان علائم و عوارض آن‌ها را برطرف و کنترل کرد. این دستگاه با افزایش میزان و غلظت اکسیژن به بیماران تنفسی در بهبود سطح اکسیژن خون و علائم تنفسی کمک می‌کند.

  • بهبود بیماری قلبی

افرادی که درگیر به نارسایی قلبی و سایر اختلالات قلبی عروقی هستند، برای تنفس راحتتر و بهبود حال نیاز به حمایت تنفسی و استفاده از دستگاه اکسیژن‌ ساز دارند.

  • جلوگیری از بروز هیپوکسی

به افت اکسیژن در خون هیپوکسی گفته می‌شود. اغلب افراد درگیر به عارضه‌های کبدی ممکن است دچار هیپوکسی شوند. اکسیژن‌ ساز به جلوگیری از بروز این حالت کمک می‌کند.

ویژگی‌های دستگاه اکسیژن ساز اینوکسی

  • مناسب استفاده در هر محیط

یکی از ویژگی‌های دستگاه اکسیژن‌ ساز همچون محصولات inoxy امکان استفاده از آن در محیط‌های مختلف است. از دستگاه اکسیژن‌ ساز برحسب نوع، ظرفیت و آپشن‌هایی که دارد می‌توانید در منزل، درمانگاه، بیمارستان، خانه سالمندان، صنایع و کلینیک استفاده کنید.

  • قابلیت تولید اکسیژن با ظرفیت مختلف

دیگر ویژگی که در دستگاه‌های اکسیژن‌ ساز همچون محصولات inoxy وجود دارد، امکان تولید اکسیژن حداقل و حداکثری با ظرفیت مشخص است. افراد با توجه به تشخیص و تجویز پزشک نیاز به استفاده از نوع خاصی از اکسیژن‌ ساز دارند. دستگاه‌های اکسیژن‌ ساز با ظرفیت‌های 1.5، 5، 6، 10 لیتری تولید و استفاده می‌شوند. شرکت inoxy هم انواع اکسیژن‌ ساز خانگی با ظرفیت خروجی 6 تا 10 لیتر را تولید و عرضه می‌کند.

"خرید

  • امکان کنترل پارامترهای حیاتی

دیگر ویژگی قابل توجه در دستگاه اکسیژن‌ ساز خانگی امکان بررسی علائم حیاتی کاربر است. در هنگام استفاده از دستگاه اکسیژن‌ ساز می‌توان مواردی همچون میزان خروجی، درصد خلوص اکسیژن، سطح اکسیژن خون کاربر و زمان کارکرد دستگاه را بررسی کرد.

  • امکان تعویض فیلتر

دستگاه اکسیژن‌ ساز خانگی دارای فیلتر داخلی با امکان تعویض است. فیلتر موجود در دستگاه قادر به جذب و جداسازی اکسیژن از گرد و غبار و آلودگی‌ها است. با وجود یک فیلتر باکیفیت در دستگاه کاربر اکسیژن فاقد ذرات مضر و معلق در هوا را تنفس کرده و زودتر علائم بهبود پدیدار می‌شوند.

  • محصول بی‌خطر

همواره یکی از دغدغه‌های افرادی که از تجهیزات پزشکی در منزل استفاده می‌کنند، این است که دچار حادثه ناشی از استفاده محصول نشوند. دستگاه اکسیژن‌ ساز خانگی inoxy ریسک‌های استفاده از کپسول اکسیژن همچون انفجار را ندارد.

  • دسترسی همیشگی به اکسیژن

دیگر ویژگی که دستگاه اکسیژن ساز اینوکسی دارد، توان کارکرد شبانه روزی است. کپسول اکسیژن مخزن با ظرفیت مشخص دارد و هر چند وقت یکبار احتیاج به شارژ دارد. اما دستگاه اکسیژن‌ ساز نیاز به منبع اکسیژن ندارد، خود هوا را از محیط جمع آوری و تصفیه کرده و اکسیژن با غلظت بالا را به ریه بیمار منتقل می‌کند.

انواع اکسیژن‌ ساز اینوکسی

بطور کلی دستگاه اکسیژن ‌ساز در انواع خانگی یا بیمارستانی بصورت ثابت و پرتابل (قابل حمل) طراحی و تولید می‌شود. اما شرکت inoxy در این زمینه خلاقیت بیشتری به خرج داده و اکسیژن سازهای خانگی را هم به‌صورت پرتابل طراحی و تولید می‌کند تا استفاده از آن‌ها در هر بخش از منزل برای کاربر خانگی آسان باشد.  اکسیژن ‌سازهای خانگی تحت عنوان اکسیژن ساز ثابت، مبله و ایستاده نیز شناخته می‌شوند. اکسیژن ساز ثابت با برق شهری کار می‌کنند. این محصولات قابلیت حمل با چرخ‌های زیرین را دارند. البته چون وزن بیشتری نسبت به اکسیژن ساز پرتابل دارند، بنابراین حملشان سخت‌تر است. این نوع از محصول اکسیژن ‌ساز علاوه‌بر منزل قابلیت بکارگیری در سالن ورزش، درمانگاه، مراکز درمانی، صنایع و ادارات را هم دارند. این محصول هم با ماسک کامل و هم با سوند تنفسی قابلیت کارکرد دارد. همچنین چون به صفحه نمایش و امکان اندازه‌گیری پارامترهای حیاتی تجهیز شده، می‌توان از آن جهت بررسی سطح اکسیژن خون بیمار تنفسی استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لیست علاقه مندی ها 0