اکسیژن ساز ، بای پپ ، سی پپ

دستگاه های فلو

دستگاه های فلو

های فلو یکی از حیاتی‌ترین و ضرورترین تجهیزات بیمارستانی بشمار می‌رود. عمل دم و بازدم برای بیمارانی که از عارضه‌های تنفسی حاد رنج میبرند، بسیار مشکل است و ممکن است بیمار در شرایطی به سر ببرد که تنفس برایش زجر آور باشد. در حقیقت متخصصین با استفاده از دستگاه های فلو می‌توانند اختلالات تنفسی در بیمار درگیر به مشکلات ریوی را کنترل کرده و با استفاده از جریان بالا اکسیژن زجر تنفسی را کاهش ‌دهند.

های فلو بعنوان یک روش اکسیژن تراپی شناخته می‌شود. عملکرد این دستگاه به این شکل است که با ترکیب اکسیژن هوا و جریان مثبت گاز اکسیژن غلظت اکسیژن مورد نیاز بیمار تنفسی را فراهم کند. سپس طی یک فرآیند از قبل تنظیم شده اکسیژن را مرطوب و گرم می‌کند و به مجرای تنفسی بیمار انتقال می‌دهد.

دستگاه های فلو NF3دستگاه های فلو
Quick View
های فلو کومن NF5های فلو کومن
Quick View

کاربرد دستگاه های فلو

کاربرد های فلو بصورت کلی این است که با افزایش غلظت اکسیژن موجود در هوا و گاز تنفسی وضعیت تنفسی بیمار را بهبود ببخشد. این دستگاه برای بهبود وضعیت تنفسی بیمارانی که دچار مشکلات حاد تنفسی هستند، پیشگیری از افت آلوئول‌ها، افزایش فشار مثبت در عمل بازدم، افزایش رطوبت اکسیژن و دفع کردن کربن دی اکسید در فضای بستری بیمار کاربرد دارد.

خرید دستگاه های فلو

از آنجایی که این دستگاه یکی از مهم‌تری تجهیزات پزشکی بخصوص در بخش مراقبت از بیماران تنفسی بشمار می‌رود، عملکرد درست و استاندارد بودن آن از اهمیت بالایی برخوردار است. توصیه می‌شود که برای خرید های فلو حتماً محصولات مختلف از برندهای متفاوت را مقایسه کنید و محصولی را انتخاب کنید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. برای مقایسه محصولات های فلو می‌توانید از فهرست محصولات فروشگاه تجهیزات پزشکی آزطب کمک بگیرید.

بهترین دستگاه های فلو

های فلو از جمله تجهیزات پزشکی پرطرفدار است و با شیوع بیماری‌های تنفسی تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین تجهیزات پزشکی خانگی و بیمارستانی شده است. این محصول توسط چندین برند معتبر خارجی تولید می‌شود. از جمله نمونه‌های باکیفیت و کاربر پسندی که توسط شرکت تجهیزات پزشکی آزطب نیز عرضه می‌شود می‌توان به دستگاه های فلو NF3 اشاره نمود.

انواع دستگاه های فلو

از آنجایی که دستگاه های فلو امروز تنها یک محصول پزشکی تخصصی نیست و تقاضای آن برای مصرف در محیط‌های دیگر نیز بالاست، بنابراین نمونه‌های خانگی و پرتابل آن نیز تولید می‌شود. با توجه به محل استفاده و کیس درمانی می‌توان از انواع های فلو در بخش‌ مراقبت‌های ویژه، اتاق عمل، درمان عارضه‌های تنفسی، بخش مغز و اعصاب، قلب، اورژانس و اطفال استفاده نمود.

قیمت دستگاه های فلو

همانطور که اشاره کردیم دستگاه های فلو امروز کاربردهای گسترده‌ای دارد، بنابراین انواع متفاوتی از آن تولید و در بازار تجهیزات پزشکی عرضه می‌شود. با توجه به اینکه محصول خانگی یا بیمارستانی‌ است، ویژگی‌هایی که دارد، تکنولوژی بکار رفته در آن، مدل دستگاه، گارانتی و برند آن قیمتش نیز متغیر خواهد بود. برای اطلاع دقیق از قیمت دستگاه های فلو می‌توانید به وبسایت شرکت تجهیزات پزشکی آزطب مراجعه کنید.

دستگاه نازال های فلو

دستگاه نازال های فلو یکی از انواع تجهیزات پزشکی است که در اکسیژن تراپی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه جریان بالایی از گاز اکسیژن را با اکسیژن موجود در محیط اتاق ترکیب کرده و اکسیژن تغلیظ شده را به بینی و دستگاه تنفسی بیمار انتقال می دهد. این محصول می‌تواند مصرف خانگی و بیمارستانی داشته باشد و طبق تشخیص پزشک برای گروه‌های سنی مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نازال های فلو چیست؟

نازال های فلو یک کانول بینی شبیه به نازال‌های بینی است که در دستگاه‌های کمک تنفسی بای پپ و سی پپ مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از این محصول و اتصال آن به اکسیژن ساز جریان بالا می‌توانید اکسیژن را با جریان بالا به مجرای تنفسی بیمار انتقال دهیم. این محصول شامل یک لوله ظریف است و دارای سری دو حفره‌ایست که داخل بینی نصب می‌شود.

تنظیم دستگاه های فلو

دستگاه های فلو یکی از کاربرپسندترین تجهیزات پزشکی بیمارستانی و خانگی جهت اکسیژن درمانی بیماران محسوب می‌شود. این محصول اغلب دارای مانیتور است و تنظیم و کنترل آن چندان سخت نیست. با توجه به مدل دستگاه با مطالعه دقیق دفترچه می‌توانید تنظیم و استفاده از آن را بیاموزید.

روش کار با های فلو

روش کار با های فلو در مقایسه با دیگر دستگاه اکسیژن درمانی بسیار راحت است. این محصول قابلیت حمل دارد و چون دارای ترولی است بدون تحمل فشار می‌توانید آن را جابجا کنید. جهت تنظیم دقیق آن بهتر است حتماً دفترچه راهنما را مطالعه کنید و روش استفاده از آن را توسط ارائه دهنده یاد بگیرید.

لیست علاقه مندی ها 0