اکسیژن ساز ، بای پپ ، سی پپ

تخت بیمار و تشک

تخت بیمار و تشک بیمار

تخت بیمار چیست؟

ممکن است برای شما نیز این سوال مطرح شود که تخت بیمار چیست و چه تفاوتی با سایر تخت‌ها دارد. تخت بیمار متناسب با شرایط بیمار طراحی و تولید می‌شود. تخت‌ بیمار دارای تشک‌های طبی و مخصوص است. برخی از آن‌ها قابلیت شکن دارند، برخی برقی و برخی نیز کارکرد نیمه دستی و نیمه برقی دارند. بصورت کلی تنوع این محصول بالاست و کارکردهای متفاوتی دارد. شما می‌توانید برای مشاهده محصولات بیشتر و مقایسه انواع تخت‌های بیمار از فروشگاه تجهیزات پزشکی آزطب دیدن کنید.

تشک زخم بستر
Quick View
تشک مواجتشک مواج نیمبوس
Quick View
Quick View

انواع تخت بیمار

انواع تخت بیمار به لحاظ ساختار و عملکرد به چند دسته تقسیم می‌شوند. با توجه با شرایط بیمار و یا بودجه در نظر گرفته شده می‌توان یکی از محصولات زیر را بعنوان تخت بیمار خریداری کرد.

  • تخت‌های نیمه الکتریکی: این تخت‌ها دارای شکن با استفاده از موتور الکتریکی هستند. تنظیم ارتفاع این محصول با استفاده از اهرم انجام می‌گیرد.
  • تخت الکتریکی: این محصول پیشرفته‌ترین نوع تخت بیمار است. ریموت، ترمز و باتری شارژی دارد و درصورت قطع برق می‌توانید شکن‌ها و ارتفاع آن را با استفاده از باتری و دکمه ریموت تغییر دهید.
  • تخت دستی یا مکانیکی: تخت‌های مکانیکی ارزان‌ترین نوع تخت‌های بیمار بشمار می‌روند. برای تنظیم شکن‌ها و ارتفاع این تخت‌ها باید از اهرم‌های نصب شده روی آن‌ها استفاده کنید.

تخت بیمار ساده

تخت بیمار ساده به لحاظ ساختار طراحی خیلی ابتدایی دارد. این محصول برخلاف ظاهرش کاربردهای فراوانی دارد و قابل استفاده در بیمارستان، بخش ریکاوری، اورژانس، کلینیک و درمانگاه است. این تخت معمولاً بیشتر در تزریقات و بخش معاینه مورد استفاده قرار می‌گیرد. غالباً اسکلت فلزی دارد و قابلیت تاشدن یا حرکت ندارد.

تخت بیمارستانی مناسب منزل

اینکه کدام تخت بیمارستانی مناسب منزل است کاملاً به وضعیت جسمانی و نیازهای مراقبتی بیمار بستگی دارد. هرچه محصول پیشرفته‌تر باشد طبیعتاً کیفیت استراحت و مراقبت از بیمار نیز افزایش پیدا می‌کند. شما می‌توانید طبق بودجه و شرایط بیمار از انواع تخت مکانیکی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک برای مراقبت از بیمار بستری در منزل استفاده کنید.

تخت بستری بیمارستانی

تخت بستری بیمارستانی محصولیست ضروری برای بستری کردن و استراحت بیمار. این محصول با توجه به مکان استفاده و شرایط بیمار می‌تواند ویژگی‌های متفاوتی داشته باشد. تخت بستری بیمارستانی می‌تواند ساده، اتوماتیک و یا دارای قابلیت‌های منحصربفردی باشد که تاکنون ندیده‌اید. شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با انواع تخت بستری بیمارستانی از محصولات موجود در فروشگاه تجهیزات پزشکی آزطب دیدن کنید.

انواع تخت بیمارستانی

تخت‌های بیمارستانی در گذشته تنوع محصولی بالایی نداشتند و ممکن بود از یک نوع محصول در چند بخش متفاوت استفاده می‌کردند. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی و رشد علم تولید تجهیزات پزشکی امروز انواع تخت بیمارستانی تولید و عرضه می‌شوند. از جمله تخت‌های بیمارستانی که در فروشگاه تجهیزات پزشکی آزطب نیز عرضه می‌شوند می‌توان به نمونه‌های زیر اشاره کرد.

تخت بیمارستانی سه شکن

تخت بیمارستانی سه شکن یکی از جدیدترین و کاربردی‌ترین تجهیزات بستری بیماران در بیمارستان‌ها بشمار می‌رود. این محصول چند نوع ساده و اتوماتیک دارد و به هر صورت نسبت به نمونه‌های دیگر تخت‌های بیمارستانی مجهزتر است. تخت بیمارستانی سه شکن قابلیت شکن در زانو و پشت را داراست و سبب افزایش راحتی بیمار در حالت بستری و خوابیده می‌شود.

تخت بیمارستانی ساده

تخت بیمارستانی ساده از جمله پرمصرف‌ترین و پرفروش‌ترین تجهیزات بیمارستانی بشمار می‌رود. همانطور که از نام آن پیداست قابلیت شکن ندارد. این نوع تخت بیمارستانی علاوه‌بر بیمارستان‌ها در بخش‌های دیگر همچون اورژانس و اتاق ریکاوری نیز کاربرد دارد. ضمناً در درمانگاه‌ها و کلینیک‌ها نیز از این نوع تخت بیمارستانی زیاد استفاده می‌کنند.

تخت بیمارستانی برای منزل

تخت بیمارستانی برای منزل در مواردی کاربردیست که بیمار دوره استراحت و درمان خود در بیمارستان را سپری کرده و باید مرخص شود. این محصول زمانی به کمک می‌آید که بیمار همچنان شرایطی خاص داشته باشد و در منزل نیز باید محیط استراحت ویژه‌ای داشته باشد. تخت بیمارستانی برای منزل می‌تواند با توجه با شرایط فیزیکی بیمار ویژگی‌های متفاوتی داشته باشد.

تخت بیمارستانی تمام اتوماتیک

تخت بیمارستانی تمام اتوماتیک یکی از بهترین انواع تخت بیمارستانی بشمار می‌رود. این محصول دارای چرخهای ترمزدار، ریموت کنترل، قابلیت تغییر ارتفاع و حالت بدون دخالت دست و امکان استفاده از باتری شارژی در صورت قطعی برق را دارد. این محصول امروز بیش از دیگر انواع تخت بیمارستانی مورد توجه مراکز درمانی و بیمارستانی است.

تخت مخصوص سالمندان

تخت مخصوص سالمندان از جمله محصولاتی است که بیشتر در خانه‌های سالمندان مورد استفاده قرار می‌گیرد. با وجود این، این محصول قابلیت استفاده در منزل را نیز دارد و برای مراقبت و افزایش کیفیت زندگی سالمندانی که در منزل مراقبت می‌شوند نیز خیلی مفید و اثرگذار است. معمولاً تخت‌های مخصوص سالمندان ویژگی‌ها و تفاوت‌هایی خاص با دیگر انواع تخت‌های بیمارستانی دارند. بسته به تکنولوژی بکاررفته در محصول قابلیت‌های آن نیز متفاوت خواهد بود.

بهترین تخت بیمار

تخت بیمار یکی از ضروری‌ترین و اولین تجهیزات پزشکی است که در بیمارستانی باید وجود داشته باشد. تخت بیمار تفاوت زیادی با تخت خواب معمولی دارد و مطابق با شرایط و وضعیت بیماران بستری در بیمارستان و یا منزل طراحی و تولید می‌شوند. از جمله بهترین تخت بیمار که توسط آز طب نیز عرضه می‌شود می‌توان به تخت برقی سه شکن DTA اشاره کرد.

خرید تخت بیمار

برای خرید تخت بیمار لازم است وضعیت بیمار را در نظر بگیرید و اینکه چه ویژگی‌هایی از یک تخت بیمار برای شما حائزاهمیت است. تخت‌های بیمار به لحاظ کارکرد و قابلیت‌ها متفاوت هستند. هرچه محصول ساختاری ساده‌تر داشته باشد سطح راحتی بیمار بستری نیز کاهش پیدا می‌کند. بنابراین حتماً هنگام خرید تخت بیمار انتظارات خود از این محصول پزشکی را مدنظر قرار دهید.

قیمت تخت بیمار

قیمت تخت بیمار با توجه به اینکه محصولی تخصصی است و بیشتر در بیمارستان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، ثابت نیست و بنابر دلایل متفاوت ممکن است قیمت محصول تغییر کند. تخت‌های بیمار با توجه به برند، مدل و کارایی که دارند در یک رنج قیمتی قرار نمی‌گیرند. بعنوان مثال تخت بیمار سه شکن با تخت‌ بیمار ساده هم قیمت نیستند و با توجه به قابلیت‌هایی که دارند تفاوت ارزش خواهند داشت.

قیمت تخت بیمارستانی

تخت‌های بیمارستانی از جمله مهم‌ترین تجهیزات یک بیمارستان بشمار می‌روند و کارایی و عملکرد دقیق آن‌ها تا حدود زیادی در بهبود وضعیت بیماران و سرعت گرفتن خدمات رسانی پزشکی و پرستاری تاثیرگذار است. به همین علت قیمت تخت بیمارستانی ممکن است بنابر قابلیت‌هایی که محصول دارد و برند و نوع آن متفاوت باشد. شما می‌توانید بررسی قیمت تخت بیمارستانی از فروشگاه اینترنتی آزطب دیدن کنید.

تشک بیمار

تشک بیمار محصولی فوق‌العاده پرفروش و بسیار کاربردیست. از آنجایی که بیماران بستری در بیمارستان، درمانگاه و منزل شرایط جسمانی و نگهداری متفاوتی دارند، بنابراین بستر استراحت آن‌ها نیز باید مطابق با نیاز و نوع محدودیت‌هایشان باشد. خوشبختانه امروز تشک بیمار از تنوع محصولی و کارکردی بالایی برخوردار است و می‌توانیم با انتخاب صحیح محصول روند بهبود و افزایش کیفیت زندگی بیمار را سرعت ببخشیم.

تشک زخم بستر

تشک زخم بستر مناسب برای افرادیست که توانایی خروج از بستر ندارند، بیمارانی که از ضایعه نخاعی رنج میبرند، بیمارانی که دوره نقاهت و استراحتشان در بیمارستان به پایان رسیده و حالا باید در منزل مورد پرستاری قرار بگیرند و سالمندانی که بخاطر کهولت سن بیشتر در معرض ابتلا به زخم بستر هستند. انواع تشک زخم بستر با کارایی‌ها و ویژگی‌های متفاوت را می‌توانید در فروشگاه تجهیزات پزشکی آزطب مشاهده و انتخاب نمایید.

تشک مواج

تشک مواج یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین انواع تشک‌های طبی فروشگاه آزطب بشمار می‌رود. تشک مواج انواع مختلفی به لحاظ اندازه، تحمل وزن، عملکرد و جنس دارد. این محصول در جلوگیری از بروز زخم بستر، فشار بستر، خشکی بدن بیمار و افزایش کیفیت استراحت بیمار دارد. بسیاری از تشک‌های مواج دارای پمپ باد مخصوص هستند و قابلیت تنظیم جریان هوا نیز دارند.

قیمت تشک بیمار

تشک بیمار یکی از بهترین محصولات پزشکی است که برای سرعت دادن و افزایش کیفیت درمان بیمار مورد استفاده قرار می‌گیرد. قیمت تشک بیمار با توجه به کارایی و دوام و قابلیت‌هایی که دارد متفاوت خواهد بود. در بازار انواع متفاوتی از تشک بیمار وجود دارد و هر یک طبق ویژگی‌هایی که دارند قیمت گذاری می‌شوند. شما می‌توانید تشک بیمار با قیمت ارزان تا گران را براحتی پیدا کنید چراکه این محصول تنوع محصولی بالایی دارند.

تشک بیمارستانی

تشک بیمارستانی محصولیست که جهت افزایش راحتی بیماران بستری در بیمارستان فراهم می‌شود. این محصول مخصوص تخت‌های بیمارستانی و مراکز درمانی است. اغلب تشک بیمارستانی در تعداد بالا بفروش می‌رسد. تشک‌های بیمارستانی قابلیت استفاده برای بیماران بستری در منزل را نیز دارند. بیشتر تشک‌های بیمارستانی ضد لک، ضد آب و ضدباکتری هستند، درضمن دوام بیشتری نسبت به انواع دیگر تشک‌های طبی دارند.

تشک زخم بستر خانگی

تشک زخم بستر خانگی محصولی کاربردی و کاملاً موثر در جلوگیری از زخم و فشار بستر است. این محصول برای بیماران حرکتی و افرادی توانایی جابجایی بدن روی بستر را ندارند و ساعت‌های طولانی در یک وضعیت می‌مانند خیلی مفید است. حتی اگر بیمار دچار زخم بستر نیز شده باشد هم می‌تواند از این تشک مخصوص استفاده کند و شرایطش رو به بهبودی برود.

تشک مواج سلولی

تشک مواج سلولی یکی از انواع تشک مواج یا تشک زخم بستر بشمار می‌رود. تشک‌های مواج سلولی را با نام دیگری تحت عنوان تشک‌های مواج تخم مرغی نیز معرفی می‌کنند. تشک‌های تخم مرغی چند نوع متفاوت ساده، پمپی، دارای درب جداشوند و … دارد. این محصول برای نگهداری و بهبود وضعیت بیماران مبتلا به زخم بستر و سالمندان و افرادی که دچار ضایعه نخاعی شدند و امکان حرکت ندارند بسیار مناسب است.

بهترین تشک مواج

بهترین تشک مواج که می‌توانیم در فروشگاه آزطب به شما معرفی کنیم از چند برند PPHIER،   RELAX، زنیت مد، BTB و نیمبوس است. بهترین تشک مواج باید محصولی ضدحسایت و مطابق با شرایط فیزیکی بیمار باشد. جلوی پیشروی مشکل زخم بستر را بگیرد، از غلطیدن بیمار روی بستر جلوگیری کند و قابلیت انطباق با حالت بدن بیمار را داشته باشد.

خرید تشک مواج

از آنجایی که تشک مواج رابطه مستقیم با وضعیت جسمانی بیمار بستری بخصوص بیمارانی که قادر به حرکت دادن بدن نیستند دارد، بنابراین باید برای خرید تشک مواج حساسیت لازم را بخرج دهید. هنگام خرید تشک مواج حتماً به نوع استفاده آن دقت کنید. حتماً چند برند متفاوت را در یک محصول مشابه مقایسه کنید و محصولی را انتخاب کنید پزشک تجویز کرده است.

قیمت تشک زخم بستر

قیمت تشک زخم بستر با توجه به کاربردهای و قابلیت‌هایی که محصول مورد نظرتان دارد متفاوت خواهد بود. خوشبختانه تنوع برند و مدل تشک‌های زخم بستر بسیار بالاست و شما می‌توانید محصولات ارزان تا گران با ویژگی‌های خاص را انتخاب و خریداری کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای انتخاب دقیق‌تر از فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی آزطب دیدن کنید.

تشک مواج سنسوری

تشک مواج سنسوری محصولی است که برای جلوگیری از خشکی اندام و بروز زخم بستر در بیماران بستری و بخصوص افرادی که برای مدت زمان طولانی باید در حالت خوابیده باشند، مورد استفاده قرار می‌‌گیرد. این محصول در بهبود گردش خون موثر است و از حرکت بدن بیمار روی تخت جلوگیری می‌کند، در نتیجه بیمار دچار زخم بستر نمی‌شود.

مشخصات تشک مواج

از آنجایی که تشک‌های مواج تنوع بالایی دارند و بسیاری از برندهای معروف تجهیزات پزشکی این محصول را تولید می‌کنند بنابراین حتماً هنگام انتخاب و خرید محصول به مشخصات تشک مواج توجه کافی را داشته باشید. محصول انتخابی خود را به لحاظ ویژگی‌های زیر مورد بررسی قرار دهید:

جنس محصول، برند تشک، مدل محصول، رویه محصول، قابلیت شستشو و ضدعفونی کردن آن، ابعاد، وزن محصول، تحمل وزن، قابلیت درب جداشونده برای دفع بیمار، ضدآب بودن محصول.

بهترین تشک مواج بیمار

بهترین تشک مواج بیمار محصولی است که بتواند نیازهای بیمار بستری را پاسخ دهد و در وضعیت جسمانی آن اثر مثبتی از خود برجای بگذارد، بویژه اگر بیمار از زخم بستر رنج میبرد. از جمله محصولات خوبی که می‌توانید از آزطب خریداری کنید می‌توان به برندهای زنیت مد، HMI، BTB و ASTONISH اشاره کرد.

دقت کنید تشک مواج شما ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  • ضدآب باشد.
  • قابلیت ضدعفونی کردن و شستشو داشته باشد.
  • رویه ضد حساسیت داشته باشد.
  • دارای پمپ باد باشد.
  • تحمل وزن خوبی داشته باشد.
  • قابلیت نصب روی تخت داشته باشد.
لیست علاقه مندی ها 0